Piękna zima a tu SMOG!

              Przyznam szczerze że od jakiegoś czasu zamierzam kupić profesjonalną maskę przeciwpyłkową dla biegaczy.
Początkowo odstraszyła mnie cena, 280zł plus filtry, potem nie mogłam dopasować do swojej twarzy ponieważ były zapakowane w sposób uszkadzający opakowanie gdy chciałam przymierzyć. I prawdę pisząc to nie sądziłam że pan SMOG będzie aż tak straszny. Godziny jakie spędzam w samochodzie narażają mnie na wdychanie owego jegomościa. Przy próbie zamknięcia obiegu szyby parują niemiłosiernie. I tak w kółko. Na razie nabyłam jednorazowe maseczki i czekam na wiatr. Halny byłby idealny.
https://www.facebook.com/panoramia/

Lubię myśleć że na zdjęciu to chmury....

        Czy taki smog to nie naruszenie mojej wolności? Nie palę, nie nadużywam procentów. ogrzewam ekologicznie dom a tu ktoś zatruwa moje powietrze którym oddycham. Piję soki wyciskane na wolnych obrotach, nie słodzę, jem niewiele wędlin i mięsa. Lubię nabiał, mleko, owoce, orzechy. Moją słabością jest czekolada i pizza, którą robię (podobno) wspaniałą. I nie chcę się truć. Nie chcę oddychać tym drażniącym moje nozdrza dymem. A mieszkam w górach. Potencjalnie czystym regionie naszego kraju. Jeśli każdy z nas nie zadba o to aby jego "wolność" smrodzenia nie zatruwała innym życia nic, a to nic się nie zmieni.

    Tak samo było gdy pielęgniarka szukała żyły na wenflon. Co cztery tygodnie ten sam problem. Myślałam że tak już musi być. Aż tu nagle kupiliśmy wyciskarkę wolnoobrotową. Po 2 miesiącach picia dosłownie soku ze wszystkiego ( owoce, warzywa, zioła, imbir, kurkuma, jarmuż itd) bez konkretnego składu i planu, moje żyły stały się elastyczne i nie pękają. Pani Renata sama nie dowierza że to możliwe. Od stycznia 2016 roku wbijamy się w tą samą żyłę bez najmniejszego problemu. Nie powstają siniaki od byle uderzenia. Jeśli masz taki problem, spróbuj. Bo warto. I pamiętaj. Gotowe soki kupione w markecie to nie to samo. W nich jedno co jest  z pewnością znajdziesz  w składzie to cukier. Mała zmiana nawyków, regularne wyciskanie i tak ogromna zmiana. Zmiana na lepsze. 

Życzę nam wszystkim aby nasze powietrze również zmieniło się na lepsze






1 komentarz:

Copyright © 2014 RZS- towarzysz mego życia , Blogger